Najnowsze Wpisy

WOSP Komentarze (3)
11. stycznia 2004 19:35:00
linkologia.pl spis.pl

Ale extra bylo na finale wosp. Byly wystepy kapel rockowych, soltysi spiewali i drektorzy szkol tez :P. Ale najleprze bylo swiatelko do nieba, te sztuczne ognie i ognisko na srodku placu......No a teraz jest dyska w cooltoorce, ale nie chce mi sie isc. bardzo fajnie bylo. Ciekawe kto zebral najwiecej? Moze Kuba alebo Lilka, wszyscy maja rowne szansy. O 6.00 godz. mielismy juz 3 tysiace...na pewno bedzie 10 razy tyle. Trzymam kciuki.....:)

zochna : :

"Opowieść Wigilijna" Komentarze (0)
10. stycznia 2004 11:03:00
linkologia.pl spis.pl

No fajnie, nareszcie kupiam te gupia ksiazke. Na poniedzialek mam ja przeczytac, ale chyba nie zdaze. Bo jest WOSP i nie mam zamiaru tego opuszczac. Jednym sie pocieszam, cala klasa kupila ksazke za 3,8 zl, a ja za 2,8 zl. :P:P:P.

zochna : :

linkologia.pl spis.pl

Dzisiejszy dzien w szkole nawet niezle sie zapowiadal..niestety to bylyby jakies czary gdyby nic temu nie przeszkodzilo. Tym razem mial byc to WF. Oczywiscie naszego nauczyciela nie bylo, a zastepstwo mielismy z Bolkiem....Wszystkie dziewczyny od razu wiedzialy co bedziemy robic......narty <to nasz senny koszmar :D>. Oczywiscie zaraz polecialysmy do niego powiedziec, ze niby przeziebione jestesmy...Nie zgodzil sie i gdyby nie litosc naszych kolegów z klasy <wpuscili nas na sale> to zamarzalybysmy na podworku....Bylysmy im bardzo wdzieczne, a Bolek siedzial obrazony na lawce....<hahahahahaha>

zochna : :

Spacerek :P Komentarze (0)
08. stycznia 2004 19:35:00
linkologia.pl spis.pl

Wlasnie wrocilam ze spacerku z moja psiapsiolka. Strasznie zimno jest na dworkuuu. Brrr........:P:P:P. Postanowilysmy, ze we ferie jedziemy do Eweliny na Jezowke. Troche sie boimy wracac pociagiem wieczorem.....Aaaa....moje biedne palce, strasznie mi zimno...az mi nos zamarzal :P:P:P.

zochna : :

Naj..... Komentarze (2)
08. stycznia 2004 14:07:00
linkologia.pl spis.pl

.....przystojniejszy chlopak w szkole........kocham........<ciekawe co mialo znaczyc to jego spojrzenie na mnie dzis na przedstawieniu....>.....ale nudy......co wy robicie jak wm sie nudzi???........nie moge przestac o nim myslec.....

zochna : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

guziczka | pipen | ms-nobody | uczucia-w-tabletkach | kocica16 | Mailing